W dniu 31.08.2024 o godz. - 19:00
Plakat zaprojektował Tomek Mirt
Artyści :
KURZ,
OmnaMah / WHITEWATER
ELECTRIC URANUS,
]]]][[[[,
Oprawa dźwiękowa :
MAREK JEŻYNA
Patronat medialny
Bilety do nabycia w kasie Forum Synagoga oraz na https://bilet.pax.pl/
cena biletu to 30 zł za dzień
ARTUR RUMIŃSKI – gitarzysta zespołów Furia, Thaw, Arrm, Gruzja. Komponuje również pod własnym nazwiskiem. Na koncie ma kilka solowych płyt wydanych m.in. w: Antenna Non Grata, Zoharum, Szara Reneta.
https://arturruminski.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/watch?v=R0lvm9yew_c
https://arturruminski.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/watch?v=R0lvm9yew_c
PASMO70:
Projekt muzyczny Pasmo70 powstał na początku 2024 roku w Trójmieście jako wspólna inicjatywa trzech muzyków-producentów od ponad trzech dekad działających na gruncie gatunków takich jak ambient, muzyka elektroakustyczna, minimal dub i IDM – Rafała Dętkosia (AbstractKultur, IETF, Plon), Roberta Suszko (Wieloryb, Dat Rayon, Plon) i do niedawna związanego z Wrocławiem Sławka Wolfa (Suture Navigator, Łęg Creatur).
Przynosząc echa wspomnianych stylów, ale także nawiązania do estetyki plunderphonics czy też inspiracje pierwocinami niemieckiej sceny elektronicznej, zarejestrowane w gdyńskim studio Rafała Dętkosia wczesne sesje zachęciły uczestników projektu do kolejnych działań muzycznych i w efekcie stworzenia cyfrowego mini-wydawnictwa – EP pt. ISO, będącego swego rodzaju wizytówką nowopowstałej grupy.
Umiejscowione na styku muzycznej twórczości spod znaku cinematic i eksperymentów z dźwiękiem, improwizowane propozycje projektu Pasmo70 charakteryzują przenikanie się muzycznych inspiracji i odniesień, a jej wspólne mianowniki to ewoluujący puls syntezatorów modularnych, enigmatyczne tekstury spreparowane z nagrań terenowych, fragmenty dźwiękowych archiwaliów, utrzymane w estetyce lo-fi sonorystyczne artefakty i uzupełniające elektroniczne struktury brzmienie gitary. Na żywo Pasmo70 to akustyczno-wizualny spektakl tworzony z wykorzystaniem niekonwencjonalnych, sprzężonych w jeden organizm analogowych urządzeń generujących dźwięk i obraz.
https://pasmo70.bandcamp.com
https://www.facebook.com/profile.php?id=61558834783530
Projekt muzyczny Pasmo70 powstał na początku 2024 roku w Trójmieście jako wspólna inicjatywa trzech muzyków-producentów od ponad trzech dekad działających na gruncie gatunków takich jak ambient, muzyka elektroakustyczna, minimal dub i IDM – Rafała Dętkosia (AbstractKultur, IETF, Plon), Roberta Suszko (Wieloryb, Dat Rayon, Plon) i do niedawna związanego z Wrocławiem Sławka Wolfa (Suture Navigator, Łęg Creatur).
Przynosząc echa wspomnianych stylów, ale także nawiązania do estetyki plunderphonics czy też inspiracje pierwocinami niemieckiej sceny elektronicznej, zarejestrowane w gdyńskim studio Rafała Dętkosia wczesne sesje zachęciły uczestników projektu do kolejnych działań muzycznych i w efekcie stworzenia cyfrowego mini-wydawnictwa – EP pt. ISO, będącego swego rodzaju wizytówką nowopowstałej grupy.
Umiejscowione na styku muzycznej twórczości spod znaku cinematic i eksperymentów z dźwiękiem, improwizowane propozycje projektu Pasmo70 charakteryzują przenikanie się muzycznych inspiracji i odniesień, a jej wspólne mianowniki to ewoluujący puls syntezatorów modularnych, enigmatyczne tekstury spreparowane z nagrań terenowych, fragmenty dźwiękowych archiwaliów, utrzymane w estetyce lo-fi sonorystyczne artefakty i uzupełniające elektroniczne struktury brzmienie gitary. Na żywo Pasmo70 to akustyczno-wizualny spektakl tworzony z wykorzystaniem niekonwencjonalnych, sprzężonych w jeden organizm analogowych urządzeń generujących dźwięk i obraz.
https://pasmo70.bandcamp.com
https://www.facebook.com/profile.php?id=61558834783530
KURZ to solowa twórczość Sławka „Księżyca” Księżniaka (Naczynia, Kontrabelius, Pasożyty, Only Mess, Słabi prezenterzy), który używając gitary, procesorów i efektów uprawia psychodeliczno-dronowo-improwizowaną muzykę drogi. Swoja twórczość prezentował m in. w warszawskim Spatifie, podczas inauguracji festiwalu Shit Happens w Lublinie, Fląder Festiwalu w Gdańsku czy wspólnych koncertach z zespołami Oranżada, Penthouse i Titanic Sea Moon. Jako KURZ skomponował również muzykę do filmu KNOTS wyreżyserowanego i zrealizowanego przez Aleksandra Nowaka w Dublinie.
W Lutym 2024 wyszedł pierwszy materiał dźwiękowy KNOTS EP wydany własnym sumptem na kasecie. Materiał który znalazł się na tym wydawnictwie to muzyka pierwotnie skomponowana do filmu KNOTS wzbogacona o dodatkowe elementy dźwiękowe.
https://kurz666.bandcamp.com
https://vimeo.com/911414976
https://www.instagram.com/_k_u_r_z_/
RHETORIC CONVERSATION
Rhetoric Conversation koncentruje się na brzmieniu tworzonym za pomocą cyfrowych i analogowych syntezatorów modułowych oraz różnych formach nagrań terenowych. Potencjał audiosfery zostaje wprowadzony i utrwalony przez intencję wykonawcy oraz elementy pozaludzkie w muzyce, czego efektem jest szczególny aleatoryzm laturowski, charakteryzujący się sonoryzmem, silnym naciskiem na dźwięk, stosowaniem kontrastów i zróżnicowanej dynamiki oraz świadomością, że kolaże dźwiękowe są jednocześnie tworzone przez maszyny.
Jego forma jest konsekwencją wykorzystania istniejącego wcześniej materiału dźwiękowego, pochodzącego z otoczenia, a następnie zniekształconego, wraz z szeregiem instrumentów elektroakustycznych i generowanym na żywo wideo.
https://rhetoricconversation.weebly.com/
Rhetoric Conversation koncentruje się na brzmieniu tworzonym za pomocą cyfrowych i analogowych syntezatorów modułowych oraz różnych formach nagrań terenowych. Potencjał audiosfery zostaje wprowadzony i utrwalony przez intencję wykonawcy oraz elementy pozaludzkie w muzyce, czego efektem jest szczególny aleatoryzm laturowski, charakteryzujący się sonoryzmem, silnym naciskiem na dźwięk, stosowaniem kontrastów i zróżnicowanej dynamiki oraz świadomością, że kolaże dźwiękowe są jednocześnie tworzone przez maszyny.
Jego forma jest konsekwencją wykorzystania istniejącego wcześniej materiału dźwiękowego, pochodzącego z otoczenia, a następnie zniekształconego, wraz z szeregiem instrumentów elektroakustycznych i generowanym na żywo wideo.
https://rhetoricconversation.weebly.com/
OMNA MAH / WHITEWATER
Omna Mah: to pierwszy projekt muzyczny autorstwa Piotra Kachnego. Muzyka zespołu Omna Mah oscyluje między ethno, dark ambient, progressive rock, electronica, cold wave,czy neo classical. Omna Mah czerpie inspiracje z kultury Słowian, z ludowej muzyki pochodzącej z Grecji, Turcji, czy Indii. Wszystko to łączy się ze światem szeroko pojętej muzyki elektronicznej, ambientowej. W roku pandemicznym, bo 2020, Piotr Kachny założył własne studio nagranione, a niedługo potem jednoosobowe Omna Mah. Później do zespołu dołączyli India Czajkowska (wokal) oraz Rafał Wawrzyniak (gitara i instrumenty dodatkowe). Jedną z ważniejszych idei tego projektu jest zapraszanie wokalistek o róznych tonacjach głosu, po to aby nadać tej muzyce wielowymiarowości, różnorodności oraz zróżnicowanego nastroju. Obecnie główną wokalistką Omna Mah jest Alexandra Whitewater, która na codzień jest piosenkarką oraz malarką, odnajdującą się przede wszystkim w tematyce duchowo baśniowej. Głównymi inspiracjami muzycznymi projektu Omna Mah są tacy wykonawcy, jak Dead Can Dance, Cocteau Twins, Enya, Lisa Gerrard czy Wardruna”
https://www.facebook.com/p/OmnaMah-100063812063832/
https://omnamah.bandcamp.com/
Omna Mah: to pierwszy projekt muzyczny autorstwa Piotra Kachnego. Muzyka zespołu Omna Mah oscyluje między ethno, dark ambient, progressive rock, electronica, cold wave,czy neo classical. Omna Mah czerpie inspiracje z kultury Słowian, z ludowej muzyki pochodzącej z Grecji, Turcji, czy Indii. Wszystko to łączy się ze światem szeroko pojętej muzyki elektronicznej, ambientowej. W roku pandemicznym, bo 2020, Piotr Kachny założył własne studio nagranione, a niedługo potem jednoosobowe Omna Mah. Później do zespołu dołączyli India Czajkowska (wokal) oraz Rafał Wawrzyniak (gitara i instrumenty dodatkowe). Jedną z ważniejszych idei tego projektu jest zapraszanie wokalistek o róznych tonacjach głosu, po to aby nadać tej muzyce wielowymiarowości, różnorodności oraz zróżnicowanego nastroju. Obecnie główną wokalistką Omna Mah jest Alexandra Whitewater, która na codzień jest piosenkarką oraz malarką, odnajdującą się przede wszystkim w tematyce duchowo baśniowej. Głównymi inspiracjami muzycznymi projektu Omna Mah są tacy wykonawcy, jak Dead Can Dance, Cocteau Twins, Enya, Lisa Gerrard czy Wardruna”
https://www.facebook.com/p/OmnaMah-100063812063832/
https://omnamah.bandcamp.com/
Aleksandra Stencka Whitewater
Dźwięk i Obraz to dla mnie sposób wyrażenia wyjątkowości i niezwykłej głębi tego świata, jego piękna i wielowymiarowości.
Od dzieciństwa przeczuwałam , że tym właśnie będę się zajmować.
Ukończone szkoły, m.in. liceum o profilu plastycznym, studia, architektura krajobrazu, fotografia, kursy, np. nauczycielski malowania metodą Vedic Art – potwierdziły mi tylko przeczucie które miałam od początku. Gdybym miała ubrać je w słowa… chodzi o indywidualną praktykę, która jest moim zdaniem kluczem dla tworzenia Niepowtarzalnego.
Inspiracją do tego co tworzę jest dla mnie Natura, Życie. W obrazach ukazuję wielowymiarowy świat, Rzeczywistość Magiczną.
Legendarne krainy pełne mitycznych istot, cudownych zwierząt, duchów Przyrody.
Ktoś może odnaleźć tam coś więcej, informację, lub Dar dla Siebie.
Moje obrazy brały udział kilkudziesięciu wystawach, głównie indywidualnych, w Polsce i za granicą. Duża ich ilość zdobi prywatne wnętrza na całym świecie.
Śpiew towarzyszy mi równolegle do praktyki malarskiej, być może jest jeszcze mi bliższy –choć oficjalnie występuję dopiero od dziesięciu lat.
Śpiewając przywołuję głosem baśniowe światy a każdy występ traktuję niezwykle indywidualnie – a moją intencją jest by słuchacze mogli odczuć w swoim życiu piękno, a poprzez to żeby mogli skontaktować się z własną Duszą.
www.aleksandrastencka.pl
Dźwięk i Obraz to dla mnie sposób wyrażenia wyjątkowości i niezwykłej głębi tego świata, jego piękna i wielowymiarowości.
Od dzieciństwa przeczuwałam , że tym właśnie będę się zajmować.
Ukończone szkoły, m.in. liceum o profilu plastycznym, studia, architektura krajobrazu, fotografia, kursy, np. nauczycielski malowania metodą Vedic Art – potwierdziły mi tylko przeczucie które miałam od początku. Gdybym miała ubrać je w słowa… chodzi o indywidualną praktykę, która jest moim zdaniem kluczem dla tworzenia Niepowtarzalnego.
Inspiracją do tego co tworzę jest dla mnie Natura, Życie. W obrazach ukazuję wielowymiarowy świat, Rzeczywistość Magiczną.
Legendarne krainy pełne mitycznych istot, cudownych zwierząt, duchów Przyrody.
Ktoś może odnaleźć tam coś więcej, informację, lub Dar dla Siebie.
Moje obrazy brały udział kilkudziesięciu wystawach, głównie indywidualnych, w Polsce i za granicą. Duża ich ilość zdobi prywatne wnętrza na całym świecie.
Śpiew towarzyszy mi równolegle do praktyki malarskiej, być może jest jeszcze mi bliższy –choć oficjalnie występuję dopiero od dziesięciu lat.
Śpiewając przywołuję głosem baśniowe światy a każdy występ traktuję niezwykle indywidualnie – a moją intencją jest by słuchacze mogli odczuć w swoim życiu piękno, a poprzez to żeby mogli skontaktować się z własną Duszą.
www.aleksandrastencka.pl
ELECTRIC URANUS
Przygotuj się na kosmiczną podróż z ELECTRIC URANUS, projektem muzycznym,
który zagłębia się w obszary elektro-akustycznej muzyki dark ambient. Z pulsującymi rytmami i eterycznymi melodiami.
ELECTRIC URANUS czerpie inspirację z bezmiaru kosmosu, tworząc dźwiękowy pejzaż, który jest zarówno przytłaczający,
jak i hipnotyzujący, gdzie granice między rzeczywistością, a wyobraźnią się zacierają.
Doświadcz głębi przestrzeni i czasu, zanurzasz się w nadprzyrodzonych dźwiękach z dalekich krańców wszechświata.
Projekt autorstwa Wojciecha Zięby znanego z projektów (VOICES OF THE COSMOS, INFAMIS TENEBRE), wieloletniego wydawcę
i twórcę wydawnictwa Beast Of Prey, współwydawcę pisma HARD ART.
Przygotuj się na kosmiczną podróż z ELECTRIC URANUS, projektem muzycznym,
który zagłębia się w obszary elektro-akustycznej muzyki dark ambient. Z pulsującymi rytmami i eterycznymi melodiami.
ELECTRIC URANUS czerpie inspirację z bezmiaru kosmosu, tworząc dźwiękowy pejzaż, który jest zarówno przytłaczający,
jak i hipnotyzujący, gdzie granice między rzeczywistością, a wyobraźnią się zacierają.
Doświadcz głębi przestrzeni i czasu, zanurzasz się w nadprzyrodzonych dźwiękach z dalekich krańców wszechświata.
Projekt autorstwa Wojciecha Zięby znanego z projektów (VOICES OF THE COSMOS, INFAMIS TENEBRE), wieloletniego wydawcę
i twórcę wydawnictwa Beast Of Prey, współwydawcę pisma HARD ART.
]]]][[[[
]]]][[[[: muzyka drgań wydobyta z przestrzeni urbanistycznej, rozgrywająca się na granicy ludzkiej słyszalności /lowercase music/.
www.soundcloud.com/8brackets
https://www.youtube.com/@anabiosis888
]]]][[[[: muzyka drgań wydobyta z przestrzeni urbanistycznej, rozgrywająca się na granicy ludzkiej słyszalności /lowercase music/.
www.soundcloud.com/8brackets
https://www.youtube.com/@anabiosis888
ALEMBIK
Alembik powstał w Krakowie w 2022 roku. K.Hoarder i the Fall rozłożyli na biurkach syntezatory, zdmuchnęli z nich kurz i zaczęli grać. Kameralna muzyka dla słuchaczy wczesnego Mortiis, Summoning, Wongraven, Depressive Silence, Secret Stairways i soundtracków ze starych gier komputerowych.
https://www.facebook.com/alembik.synth
https://www.instagram.com/alembik.wav/
https://www.dungeonstereo.com/ (label)
https://alembik-ds.bandcamp.com/
Alembik powstał w Krakowie w 2022 roku. K.Hoarder i the Fall rozłożyli na biurkach syntezatory, zdmuchnęli z nich kurz i zaczęli grać. Kameralna muzyka dla słuchaczy wczesnego Mortiis, Summoning, Wongraven, Depressive Silence, Secret Stairways i soundtracków ze starych gier komputerowych.
https://www.facebook.com/alembik.synth
https://www.instagram.com/alembik.wav/
https://www.dungeonstereo.com/ (label)
https://alembik-ds.bandcamp.com/
SLPWK
Rytuał i przestrzeń, to dwa terminy które najlepiej obrazują obecny stan projektu. Każdy występ jest unikalną, w pełni improwizowaną podróżą.
Ambient, drone i połamane trybalne rytmy generowane w czasie rzeczywistym na trzech modularnych skrzynkach.
Nawigator Chaosu, nie używa presetów, nie zapisuje sekwencji, nie gra z DAWów.
https://slpwk.bandcamp.com/album/illuminations
https://dunkelheitprod.bandcamp.com/album/andere-sonne
https://www.youtube.com/@SLPWKmusic
Rytuał i przestrzeń, to dwa terminy które najlepiej obrazują obecny stan projektu. Każdy występ jest unikalną, w pełni improwizowaną podróżą.
Ambient, drone i połamane trybalne rytmy generowane w czasie rzeczywistym na trzech modularnych skrzynkach.
Nawigator Chaosu, nie używa presetów, nie zapisuje sekwencji, nie gra z DAWów.
https://slpwk.bandcamp.com/album/illuminations
https://dunkelheitprod.bandcamp.com/album/andere-sonne
https://www.youtube.com/@SLPWKmusic
THAT’S HOW I FIGHT został powołany do życia w lutym 2020 roku jako wynik wielu wspólnie spędzonych godzin na dyskusji o muzyce i stawianych wobec niej założeń. Wkrótce z tych rozmów i pomysłów wyłoniła się formuła na tyle wyrazista i inspirująca, Że oparto na niej fundament, stanowiący podstawę do rozwoju i impuls do dalszych poszukiwań dla czterech osobowości o dość zróżnicowanej wrażliwości, inspiracjach czy dotychczasowych doświadczeniach, a mimo to potrafiących swobodnie komunikować się między sobą za pomocą własnego języka, wypracowanego zupełnie naturalnie, jakby podświadomie, podczas wielogodzinnych improwizowanych sesji. Kierując się intuicją, muzycy zaczęli eksplorować długie, leniwie rozwijające się figury brzmieniowe. o dość niespotykanym dla tej muzyki bogactwie dźwięków, dobieranych i wygrywanych z niezwykłą dbałością o detal, by jeszcze mocniej mogły wybrzmieć w eterycznych. niezwykle przestrzennych kompozycjach, znanych z dotychczasowych publikacji zespołu.
Ich debiut „Movement One” (efekt spontanicznej, nieskrępowanej, kilkudniowej improwizowanej sesji) opublikowało wydawnictwo Requiem Records w 2021 roku. Wkrótce po nim ukazała się kasetowa EP, „Between Movements” poprzedzająca publikację ich drugiego albumu, zatytułowanego po prostu „Movement rwo”, Oba materiały opublikowane przez trójmiejskie wydawnictwo Zoharum.
W międzyczasie wykrystalizował się obecny skład. który podczas licznych sesji scalił się w jeden organizm, by jeszcze odważniej osadzić improwizację jako główny budulec, na którym wciąż opiera się ich muzyka. przy użyciu dotychczasowego instrumentarium, rozbudowanego m.in. o samplery, syntezatory. czy akordeon i wykorzystaniu ich licznych walorów dźwiękowych,
Ich debiut „Movement One” (efekt spontanicznej, nieskrępowanej, kilkudniowej improwizowanej sesji) opublikowało wydawnictwo Requiem Records w 2021 roku. Wkrótce po nim ukazała się kasetowa EP, „Between Movements” poprzedzająca publikację ich drugiego albumu, zatytułowanego po prostu „Movement rwo”, Oba materiały opublikowane przez trójmiejskie wydawnictwo Zoharum.
W międzyczasie wykrystalizował się obecny skład. który podczas licznych sesji scalił się w jeden organizm, by jeszcze odważniej osadzić improwizację jako główny budulec, na którym wciąż opiera się ich muzyka. przy użyciu dotychczasowego instrumentarium, rozbudowanego m.in. o samplery, syntezatory. czy akordeon i wykorzystaniu ich licznych walorów dźwiękowych,
THAT’S HOW I FIGHT prezentuje muzykę o nieco eterycznej, zwiewnej naturze, zapadającą głęboko w pamięci, gdzie wszystko dopracowane jest w najmniejszym calu tak, że nawet najdrobniejszy dźwięk delikatnie wypełniający przestrzeń zdaje się być równie ważnym elementem większej całości, Zespół zaprasza słuchaczy do baśniowej. wyimaginowanej podróży w głąb siebie….
https://www.facebook.com/ThatsHowIFight
https://thatshowifight.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/watch?v=CQqIolcZYaw
https://www.youtube.com/watch?v=vFUwvjhVXnk
https://www.youtube.com/watch?v=UCdckgoMn8M
https://www.facebook.com/ThatsHowIFight
https://thatshowifight.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/watch?v=CQqIolcZYaw
https://www.youtube.com/watch?v=vFUwvjhVXnk
https://www.youtube.com/watch?v=UCdckgoMn8M
RONGWRONG
Rongwrong powstał w latach 90tych , to projekt który był związany z legendarnym Obuh records, zaczęło się od Skupisk i Historii Alfonsa Czahora… i trwa
W swoich dźwiękowych impresjach, snuje opowieści spowite mgłą i tajemnicą. Meandruje poprzez światy mitów i wyszeptanych historii. Wibrujące kadry wplata w wygenerowane słyszalne pejzaże.
Tworząc głęboko angażującą i refleksyjną przestrzeń…
http://www.rongwrong.eu/?m=1
https://anxiousmagazine.pl/…/rongwrong-poszukiwania…/
Rongwrong powstał w latach 90tych , to projekt który był związany z legendarnym Obuh records, zaczęło się od Skupisk i Historii Alfonsa Czahora… i trwa
W swoich dźwiękowych impresjach, snuje opowieści spowite mgłą i tajemnicą. Meandruje poprzez światy mitów i wyszeptanych historii. Wibrujące kadry wplata w wygenerowane słyszalne pejzaże.
Tworząc głęboko angażującą i refleksyjną przestrzeń…
http://www.rongwrong.eu/?m=1
https://anxiousmagazine.pl/…/rongwrong-poszukiwania…/
BAUM ELECTRONIC
Arek „Baume”- gitara, programming.
Baum Electronic to projekt muzyczny, który założyłem przed kilku laty. Jestem kompozytorem, wykonawcą, producentem i jestem odpowiedzialny za całościowy programming. Esencja projektu to emanacja spostrzeżeń i odczuć transfigurowana na dźwięki. W ostatnich latach zainteresowałem się „ciszą”. Dotarła do mnie wreszcie i tą ciszę zacząłem stosować także w przestrzeni muzycznej. W związku z tym powstały utwory bardzo osobiste, głęboko minimalistyczne o hermetycznej treści, ale jednak niosące pozytywne emocje. Muzyka moja była przedstawiana w radiowej „Trójce”, w programie „Studio EL-Muzyki” pana red. Jerzego Kordowicza a niektóre utwory z tego okresu trafiły do krótkometrażowego filmu „A Poet’s Seat”, młodego reżysera amerykańskiego Martina Del Carpio. Film ten zdobył kilka wyróżnień na festiwalach filmowych. Mam na swoim koncie także kilka wydawnictw czysto internetowych, wydanych własnym sumptem, które zamieściłem na stronie :
www.baumelectronic.bandcamp.com
soundcloud.com/baumelectronic
baumelectronic.bandcamp.com
facebook.com/baumelectronic
Arek „Baume”- gitara, programming.
Baum Electronic to projekt muzyczny, który założyłem przed kilku laty. Jestem kompozytorem, wykonawcą, producentem i jestem odpowiedzialny za całościowy programming. Esencja projektu to emanacja spostrzeżeń i odczuć transfigurowana na dźwięki. W ostatnich latach zainteresowałem się „ciszą”. Dotarła do mnie wreszcie i tą ciszę zacząłem stosować także w przestrzeni muzycznej. W związku z tym powstały utwory bardzo osobiste, głęboko minimalistyczne o hermetycznej treści, ale jednak niosące pozytywne emocje. Muzyka moja była przedstawiana w radiowej „Trójce”, w programie „Studio EL-Muzyki” pana red. Jerzego Kordowicza a niektóre utwory z tego okresu trafiły do krótkometrażowego filmu „A Poet’s Seat”, młodego reżysera amerykańskiego Martina Del Carpio. Film ten zdobył kilka wyróżnień na festiwalach filmowych. Mam na swoim koncie także kilka wydawnictw czysto internetowych, wydanych własnym sumptem, które zamieściłem na stronie :
www.baumelectronic.bandcamp.com
soundcloud.com/baumelectronic
baumelectronic.bandcamp.com
facebook.com/baumelectronic
MAREK JEŻYNA
Marek Jeżyna to pochodzący z Wrocławia artysta dźwiękowy.Tworzył muzykę do instalacji artystycznych w Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu i Galerii VBKO w Wiedniu.Prowadził na Islandii oficynę wydawniczą Gusua Records oraz współprowadził warsztaty z podstaw produkcji muzyki elektronicznej w ramach programu Mikrogranty.Na co dzień tworzy jako Club Alpino; Nie przypadkowo, bo góry i wszelkie aktywności z nimi związane są jego największym źródłem inspiracji i przebijają się w jego twórczości. Pierwszy album pod własnym nazwiskiem zatytuowany „Resonances” wydał w macedońskim labelu Stotrojka, powiązanym z radiem Kanal 103 – Od 1991 roku nieprzerwanie nadającego ze Skopje muzykę muzykę alternatywną.Komponując korzysta zarówno z urządzeń elektroakustycznych, syntezatorów diy jak i komputera czy telefonu komórkowego.
Muzyką zajmuje się od 2004. Osiągnął sporo na scenie muzyki klubowej występując w Polsce oraz Islandii, Niemczech, Czechach i Litwie. Regularnie koncertuje w Berlinie.
Na co dzień też pomaga słyszeć.Jest protetykiem słuchu, zajmuje się programowaniem aparatów słuchowych i terapią szumów usznych.
https://linktr.ee/clubalpino
https://stotrojka.bandcamp.com/album/resonances
Marek Jeżyna to pochodzący z Wrocławia artysta dźwiękowy.Tworzył muzykę do instalacji artystycznych w Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu i Galerii VBKO w Wiedniu.Prowadził na Islandii oficynę wydawniczą Gusua Records oraz współprowadził warsztaty z podstaw produkcji muzyki elektronicznej w ramach programu Mikrogranty.Na co dzień tworzy jako Club Alpino; Nie przypadkowo, bo góry i wszelkie aktywności z nimi związane są jego największym źródłem inspiracji i przebijają się w jego twórczości. Pierwszy album pod własnym nazwiskiem zatytuowany „Resonances” wydał w macedońskim labelu Stotrojka, powiązanym z radiem Kanal 103 – Od 1991 roku nieprzerwanie nadającego ze Skopje muzykę muzykę alternatywną.Komponując korzysta zarówno z urządzeń elektroakustycznych, syntezatorów diy jak i komputera czy telefonu komórkowego.
Muzyką zajmuje się od 2004. Osiągnął sporo na scenie muzyki klubowej występując w Polsce oraz Islandii, Niemczech, Czechach i Litwie. Regularnie koncertuje w Berlinie.
Na co dzień też pomaga słyszeć.Jest protetykiem słuchu, zajmuje się programowaniem aparatów słuchowych i terapią szumów usznych.
https://linktr.ee/clubalpino
https://stotrojka.bandcamp.com/album/resonances
Projekt plakatu: Tomek Mirt